SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2017. 01. 12.

Sikeres évet zárt a Ford

Rendkívül sikeres üzleti évet zárt 2016-ban a Ford Magyarországon. A Ford tavalyi magyarországi sikeréhez, az értékesítés szárnyaláshoz a 2016-ban bemutatott 13 vadonatúj vagy megújult Ford modell is jelentősen hozzájárult. A sikerhez, mely európai összehasonlításban is egyedülálló, azonban a márkakereskedői hálózat által eredményesen alkalmazott, az ügyfél életútját végigkísérő ügyfélfókuszú stratégia vezetett
.
Az tavaly év elején bemutatkozó új S-Max és Galaxy modelleknek mellett az új Ranger pick-up minden várakozást felülmúló kedvező fogadtatása épp úgy hozzájárult a sikerhez, mint a megújult és EURO6-os EcoBlue motorral szerelt Transit család révén teljesen megújuló Ford haszongépjármű portfolió népszerűsége. A városi terepjáró kategóriában 2016-ban bemutatkozó 3 új Ford modellnek, a mini SUV EcoSport, a prémium kategóriás Edge és a legújabb generációjú Kuga terepjárónak is jutott szerep a sikerekből. A lendület ráadásul tovább tart, hisz novemberben érkezett a Ford vadonatúj városi kisautója, a KA+ után év elején a Ford prémium Vignale modellcsaládja olyan fantasztikus új modellekkel bővül, mint az Edge Vignale és Kuga Vignale.


Több mint 15 ezer vásárló meggyőzéséhez a friss modellpalettánál azonban több kell. Egy ennyire erős mezőnyben minden tényező döntő lehet – a friss modellkínálattól kezdve a FordCredit által kínált kedvező finanszírozási eszközökön és a profi szervizháttéren át egészen újszerű szervizajánlatokig. A Ford viszont mindebből nem csupán egy-egy elemre összpontosít, hanem minden elemet tudatosan összehangolva szerezte és tartja meg évek óta piacvezető helyét Magyarországon.



Márkakereskedésünk hírei