SÜTI (COOKIE) ÚTMUTATÓ
Ez az oldal a könnyebb kezelhetőség érdekében sütiket (cookie-kat) tartalmaz. A sütik szükségesek weboldalának optimális használatához. Segítenek általános használati statisztikák rögzítésében, valamint olyan információk tárolásában, amelyek lehetővé teszik bizonyos szolgáltatások, például a járművek összehasonlítása funkció használatát.Ezek a sütik nem tartalmaznak beazonosítható személyes adatokat. A sütikkel kapcsolatban további információkat olvashat a következő oldalon: Adatvédelem.

2017.03.06.

Az új generációs Fiesta ST modell

A Ford a 2017-es Genfi Autószalonon kiállítja a Ford Performance modellcsalád eddigi legizgalmasabb és legátfogóbb kínálatát, aminek mostantól a ma bemutatkozó, új generációs Ford Fiesta ST is tagja.


A teljesítmény és a takarékos működés páratlan kombinációját kínáló vadonatúj, 200 lóerős, háromhengeres, 1,5 literes EcoBoost motorral hajtott új generációs Fiesta ST fejlesztését ugyanaz az innovatív szemléletű Ford Performance csapat végezte, amely a Ford GT-t is tervezte; Genfben egyébként látható lesz az ultranagy teljesítményű szupersportkocsi új, Ford GT ’66 Heritage Edition kivitele is, amit most először csodálhatnak meg élőben az európai autórajongók.

A Fiesta ST új generációja lesz az első Ford Performance modell, amit háromhengeres motor hajt, és az első Fiesta ST, amely többféle választható üzemmódot is kínál.

A Ford vadonatúj, 1,5 literes EcoBoost benzinmotorjának 200 lóerős teljesítménye és 290 Nm forgatónyomatéka 6,7 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre az autót. Ezt a dinamikát olyan innovációkkal sikerült elérni, mint a szívócső-befecskendezés és a közvetlen üzemanyag-befecskendezés új kombinációja, a kifinomult turbótöltés, valamint az új hengerlekapcsolásos technológia, ami látványosan csökkenti az erős és vehemens motor CO₂-kibocsátását.*

Az új üzemmódok Normál, Sport és Versenypálya beállítások szerint módosítják a motor, a kormánymű és a stabilitásvezérlés működését, sőt még az Elektronikus Hangzásjavítást és az aktív kipufogószelepet is a kiválasztott üzemmódhoz igazítják, hogy a háromhengeres motor sportos hangszínének felerősítésével az autós még teljesebb vezetési élményt kapjon.



“Az új generációs Fiesta ST hű maradt ahhoz a filozófiánkhoz, hogy a Ford Performance futóművei és hajtásláncai minden tekintetben a legmodernebb technológiákkal működjenek,” nyilatkozta Joe Bakaj, a Ford Európa termékfejlesztési alelnöke. “A választható üzemmódok és a vadonatúj EcoBoost motor párosa remek harmóniát teremt a teljesítmény és az üzemanyag-fogyasztás között, és hihetetlen sokoldalúsággal ruházza fel az új Fiesta ST-t.”

A 2018 elejétől három- és ötajtós változatban megjelenő, új generációs Fiesta ST személyre szabását minden eddiginél több utastér-kivitel, opció és technológia szolgálja.


Forrás: Ford Sajtószoba










Márkakereskedésünk hírei